Nie zawsze można zwrócić produkty zakupione w drogeriach i sklepach kosmetycznych, ale sklep Rossmann w wielu sytuacjach dopuszcza zwrot. Dziś dowiesz się, jak traktuje Rossmann zwroty stacjonarnie i ile masz czasu na zwrócenie zakupów.
Zobacz: Kozacka drogeria – opinie, kod rabatowy
Rossmann zwroty stacjonarnie ile dni?
Temat Rossmann zwroty stacjonarnie ile dni interesuje wielu klientów drogerii. Każdy klient ma 14 dni na zwrot produktów, które kupił w sklepie Rossmann. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania zamówienia na adres domowy lub odbioru w jednej z drogerii.
Każdy konsument zawierający umowę kupna sprzedaży na odległość (czyli robiąc zakupy online) ma prawo do odstąpienia od takiej umowy w ciągu 14 dni. Rossmann dołącza do zakupów formularz, który należy uzupełnić i przynieść wraz ze zwracanymi produktami.
Każdy ma prawo:
- zwrócić część produktów, które zamówił,
- otrzymać zwrot środków na to samo konto, z którego dokonał płatności.
Produkty, które są zwracane (zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i wysyłane do magazynu zwrotów), nie mogą być rozpakowane. Jeśli zerwiesz folię zabezpieczającą z kremu albo zwrócisz użyte perfumy, bo nie odpowiada ci zapach, nie otrzymasz swoich pieniędzy.
Zwrotom nie podlegają suplementy diety i inne produkty z branży farmaceutycznej oraz żywność.
Rossmann zwroty stacjonarnie w każdym sklepie?
Każdy sklep Rossmann zwroty stacjonarnie przyjmuje bez żadnych problemów. Możesz kupić produkty w sklepie nad morzem, a zwrócić je w jednej z drogerii na południu Polski. Ważne, że masz przy sobie paragon, a zwracany towar jest oryginalnie zapakowany.
Może zdarzyć się tak, że pracownicy sklepu nie przyjmą zwrotu, mimo że nie używałeś danego produktu. Stanie się tak wtedy gdy:
- opakowanie jest uszkodzone (zerwana folia, naderwany kartonik),
- nie można sprawdzić, czy towar był używany.
Pracownik drogerii nie ma możliwości zweryfikowania tego, czy szampon, dezodorant, pomadka ochronna lub krem w tubie nie zostały użyte (nawet raz, na próbę). W takich sytuacjach zwroty nie są przyjmowane.
W przypadku wielu produktów dostępnych w drogerii, klienci mają możliwość skorzystania z próbek. Dotyczy to szczególnie kolorowych kosmetyków do makijażu. W związku z tym najlepiej sprawdzić kolor i konsystencję kosmetyków przed zakupem.
Lepiej nie kupować niesprawdzonych kosmetyków w formie prezentu. Jeśli nie masz pewności, czy ktoś używa szminki albo podkładu w danym odcieniu, nie kupuj ich. W takiej sytuacji możesz wybrać kartę podarunkową Rossmann i wręczyć ją w prezencie zamiast konkretnych produktów.
Zobacz: Ohbutik – opinie, zwroty, kod promocyjny, forum, dostawa
Rossmann zwroty stacjonarnie jak zrobić?
Żeby zwrócić produkty, kupione w sklepach Rossmann możesz:
- spakować je w taki sposób, by nie uszkodziły się w czasie transportu,
- uzupełnić formularz zwrotu (trzeba na nim wypisać nazwy wszystkich zwracanych produktów; można zwrócić tylko część zamówienia),
- napisać na paczce: odstąpienie od umowy,
- odesłać przesyłkę na adres: Rossmann SDP Sp. z o.o. ul. św. Teresy 111, 91-222 Łódź
Każdy klient musi pokryć koszt wysyłki produktów na magazyn. Drogeria nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, ani tych, które trafiają do paczkomatów. Jeśli zwracane produkty nie będą wystarczająco zabezpieczone i uszkodzą się w czasie podróży do magazynu, zwrot nie będzie przyjęty.
Poza wysyłką, można także dokonać zwrotu w sklepie Rossmann. Wtedy trzeba dostarczyć paczkę wraz z formularzem odstąpienia od umowy do dowolnego sklepu. Sklep przekaże zakupy do magazynu, który zajmie się realizacją zwrotu.
Nie ma możliwości odzyskania gotówki w sklepie, w którym zostawia się zwracane zakupy. Rossmann dokonuje zwrotu środków na konto, z którego dokonana była płatność. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot możliwy jest:
- przekazem pocztowym,
- na wskazane konto,
- bezpośrednio w sklepie w Łodzi przy ul. Św. Teresy 111.
Zobacz: Ricca Fashion – opinie, forum, zwroty, kurtki, stroje kąpielowe, sklep, dres