Co to za sklep? Sandbella nie jest sklepem jednego producenta. To nowoczesny pasaż handlowy wychodzący naprzeciw zapotrzebowaniu klientów poprzez zebranie na swojej platformie asortymentu wielu sprzedawców. Swoją ofertę kieruje głównie do kobiet. Znajdują się w niej sukienki, spodnie, swetry, płaszcze i wszystkie inne niezbędne elementy damskiej garderoby w zaskakująco szerokiej gamie rozmiarów od XXS do 3XL. Dzięki istnieniu platformy można poznać kolekcje różnych projektantów, a następnie szybko i sprawnie dokonać oryginalnego zakupu.
Sandbella – co to za sklep? Kraj wysyłki, czy skąd wysyłane?
Skąd wysyłane są zamówienia? Sandbella skupia na swojej platformie oferty producentów z takich państw, jak Chiny, Wietnam, Hong-Kong, Singapur, Indonezja i Japonia i z tych krajów towar wysyłany jest do klientów. Ile idzie paczka? Samo przygotowanie i pakowanie zamówienia nie trwa więcej niż dwa dni, ale należy zwrócić uwagę, że czas dostarczenia przesyłki będzie różny dla każdego kraju i może się wahać od 10 do 35 dni roboczych (obowiązujących w Polsce). Warto o tym pamiętać podczas wyboru garderoby i jeśli zakup uwarunkowany jest okolicznością mającą nastąpić w określonym terminie – odpowiednio wcześniej podjąć decyzję.
Sandbella – opinie
Opinie na forum o platformie Sandbella, jak o każdym innym miejscu, są bardzo zróżnicowane i wahają się od tych najbardziej entuzjastycznych do wyrażających rozczarowanie. Zadowolenie wywołuje np. możliwość śledzenia zamówienia aktualizowana na bieżąco czy zgodność rozmiarów z polskimi odpowiednikami. Na co narzekają kupujący? Jednym z najczęściej powtarzających się zarzutów jest długie oczekiwanie na dostawę, które najczęściej wynika z niedoinformowania. Czas przesyłki produktów jest podany w Regulaminie i różni się w zależności od tego, z jakiego kraju wychodzi zamówienie.
Kolejnymi wytykanymi firmie minusami w opiniach na forum są: niska jakość niektórych produktów (w zależności od producenta), a także ich niezgodność z opisem lub rozbieżność pomiędzy otrzymanym towarem a katalogowym zdjęciem. Uspokajający dla klienta może być fakt, że firma sprawnie odpowiada na każdy kontakt, a w sprawach reklamacji funkcjonuje specjalny dedykowany im adres e-mail: [email protected], pod który można przesłać zastrzeżenia i w ciągu 14 dni od otrzymania przez producenta zwróconej odzieży następuje zwrot pieniędzy.
Sandbella sukienki – opinie
Opinie na forach o ubraniach bywają sprzeczne, zależnie od preferencji i gustu i tak jest właśnie z sukienkami. Sukienki sprzedawane przez platformę pochodzą od różnych producentów, przez co zdarza im się różnić jakością tkanin, czasem dostaw, rozmiarówką czy sposobem wykonania. Podczas gdy jedna klientka jest bardzo zadowolona, innej artykuł nie przypadnie do gustu. Zdarza się, że klientce zamawiającej dwie kreacje, każda przyjdzie w innym czasie i jest to naturalne następstwo zakupu poprzez pasaż handlowy skupiający producentów z tak wielu państw.
Sandbella bluzki – opinie
W przypadku kupna bluzki czy bluzek sytuacja wygląda podobnie do sukienek, jednak różni się zdecydowanie mniejszą ilością negatywnych odczuć klientek. Zdarzają się sytuacje niezgodności układania się tkaniny na sylwetce w porównaniu z tym występującym na zdjęciu reklamowym czy większym od oczekiwanego dekoltem. Ponieważ wielu producentów wytwarza często ten sam model odzieży, potrafią one odbiegać od siebie jakościowo i tkaninowo. Warto wtedy pamiętać, że produkt można reklamować, a firma podaje adres do zwrotu.
Sandbella – czas dostawy, opinie użytkowników
Czas dostawy w opiniach użytkowników jest największym minusem zakupów na platformie. Wynika to najczęściej z braku wcześniejszego przeczytania regulaminu, w którym jest on zdefiniowany. Ze względu na dużą odległość krajów, z których towary są wysyłane, waha się on nawet do 35 dni roboczych, choć najczęściej jest to około 18 dni oczekiwania. Warto tutaj wspomnieć, że w zamian za wydłużony czas otrzymuje się dużo niższą cenę produktów, ponieważ w łańcuchu dostaw pomija się pośredników.
Sandbella – opinie o zwrotach, czy są łatwe do wykonania
Zwrotu zakupionego towaru możemy dokonać w bardzo prosty sposób. Wystarczy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wysłać na elektroniczny adres dedykowany reklamacjom swoją rezygnację. Nie musi ona być niczym argumentowana, co znacznie ułatwia klientowi przygotowanie pisma. Za nieużywany, nieprany i niemodyfikowany asortyment z kompletem metek producent dokonuje pełnego zwrotu wpłaconych za towar pieniędzy.
Produktami, które nie podlegają reklamacji są, jak w każdym sklepie, bielizna, stroje kąpielowe i biżuteria. Zwroty w opinii kupujących mają jedną wadę. Jest nią opłata za przesyłkę. Wysyłka do państw odległych, takich jak Singapur czy Indonezja różni się znacznie od polskiej, a jej koszt znacznie przekracza opłatę krajową i w związku z tym, niektórzy klienci rezygnują z reklamacji zakupionego asortymentu. Rzutuje to niestety na ilość negatywnych komentarzy i rozczarowanie konsumentów.
Sandbella – skąd jest wysyłka
Sandbella – czy to polska firma? Sandbella nie jest biznesem krajowym. Siedziby firmy znajdują się na Cyprze i w Dubaju, a zarejestrowana jest w Wielkiej Brytanii. W Polsce, w Słubicach znajduje się tylko punkt przeładunkowy nadchodzących z kilku miejsc paczek. Skąd wysyłane są towary? Paczki z zamówionymi przez nas produktami wyruszają bezpośrednio z krajów, w których powstają, czyli z: Chin, Wietnamu, Hong-Kongu, Indonezji, Singapuru i Japonii.
Sandbella – kontakt
Kontakt z firmą jest bardzo prosty i najszybciej można to zrobić on-line poprzez adres [email protected]. Dla osób, które wolą tradycyjny sposób komunikowania się i pochodzą z terenu Unii Europejskiej, funkcjonuje adres: Thowra Limited, Sotiri Tofini 4, Agios Athanasios, 4102 Limassol Cypr. Dla osób spoza UE: Sobrande Luxury Portal, 220 Al Qiyadah Building, Dubaj, ZEA.
Sandbella – adres do zwrotu
Każdy niezadowolony z zakupu klient ma prawo do reklamacji w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Wystarczy skontaktować się ze sprzedawcą w sposób elektroniczny pod adresem do zwrotu: [email protected]. W odpowiedzi uzyskamy dane, na które należy przesyłkę odesłać. Będzie to adres, z którego przesyłkę nadano – jednego z wcześniej wymienionych państw. Warto tu przypomnieć, że pod adresem słubickim w Polsce nie są realizowane reklamacje.