ELIT Polska to firma związana z branżą motoryzacyjną. Zajmuje się dystrybucją części samochodowych oraz wyposażenia profesjonalnych warsztatów i garaży. Jeśli interesuje cię ich oferta albo zastanawiasz się, jak pracuje się w tej firmie, czytaj dalej. Sprawdzamy oferty pracy oraz opinie tych, którzy pracowali w ELIT Polska lub nadal tam pracują. A może właśnie szukasz kontrahenta, który dostarczy ci części zamienne do samochodów? Przeczytaj, co oferuje ELIT Polska i jak wygląda jej katalog części.
ELIT Polska – opinie produktów i usług
Na stronie internetowej firmy dostępny jest katalog z produktami oraz usługami, które oferuje. Nie każdy może go przeglądać, konieczne jest logowanie. Jeśli chcesz mieć dostęp do tej części serwisu, musisz się zalogować w następujący sposób:
- zadzwoń pod numer (12) 683 88 88 w godzinach pracy Call Center. Doradca pomoże ci uzyskać numer klienta potrzebny do tego, by przeglądać katalog (bez tego logowanie nie jest dostępne).
- zarejestruj się przez stronę www i korzystaj z wszystkich funkcjonalności, które oferuje katalog części online.
Klienci, którzy kupili części samochodowe w ELIT Polska wystawiają firmie bardzo pozytywne opinie. Najczęściej pojawiające się to:
- bogaty wybór, szeroki asortyment,
- intuicyjne wyszukiwanie w katalogu,
- atrakcyjne ceny,
- szybka dostawa kurierem.
Przeglądając opinie, trafiliśmy też na informację o tym, że sklep bardzo szybko uzupełnia/dokupuje części, które ktoś chce kupić, ale nie ma ich na stanach magazynowych. Zaopatrzenie w ELIT Polska oceniane jest bardzo wysoko.

Poza tym, że firma prowadzi katalog online dla właścicieli warsztatów, ma też sklep internetowy dla klientów detalicznych, w którym dostępnych jest ponad 400 tysięcy produktów. Możesz w nim zamawiać produkty z dostawą do domu lub odebrać je w dowolnej filii na terenie Polski. Jeśli okaże się, że kupiłeś część, która nie pasuje do twojego auta – masz aż 30 dni na to, by ją zwrócić lub wymienić.
ELIT Polska – opinie w kontekście pracy
ELIT Polska zatrudnia około 27 tysięcy osób na całym świecie. Z uwagi na to, że części do używanych aut sprzedają się dobrze, oferty pracy pewnie cały czas będą się pojawiać. Jeśli chcesz pracować w polskim oddziale tej firmy, czytaj dalej, jakie opinie na temat ELIT Polska jako pracodawcy mają internauci.
Obecnie w ELIT Polska dostępne są trzy oferty pracy – wszystkie dla przedstawiciela handlowego. Nie trzeba nikomu mówić, z jakim stresem wiąże się praca na takim stanowisku. Opinie na portalach dla pracowników potwierdzają – handlowcy nie mają lekko i to nie jest praca dla każdego.
A opinie o pracy w innych działach firmy (magazyn, transport, call center)? Pracownicy i byli pracownicy uważają, że zarabiają zbyt mało. To opinie z obecnego roku, kiedy – przypomnijmy – inflacja wymknęła się wszystkim spod kontroli. Osób zadowolonych ze swojej pensji będzie więc w ogóle coraz mniej.
Problem, który widać wyraźnie, gdy przegląda się obecnie oferty pracy, jest brak informacji o tym, jakie firma oferuje wynagrodzenie. Powoli zaczyna się to zmieniać i duże firmy zamieszczają w ogłoszeniach informacje o widełkach płacowych na danym stanowisku, ale ciągle nie jest to normą. Czasem polityka firmy nie pozwala na ujawnianie takich informacji.
ELIT Polska – NIP, co to za firma?
Dane spółki są następujące:
nazwa: ELIT Polska Sp. z o. o.
adres: ul. Makuszyńskiego 24, 31-752 Kraków
NIP: 8722076258
kapitał zakładowy: 14 700 000,00 zł
Firma prowadzi działalność sprzedażową. Na jej stronie dostępny jest katalog z częściami samochodowymi, które po zamówieniu dostarczane są do klientów. Najczęściej kurier przywozi je w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia. Logowanie do serwisu jest bardzo proste, ale wymaga kontaktu z firmowym Call Center, gdzie pracownicy nadają klientom indywidualny numer.
Firma prowadzi też program partnerski dla serwisów samochodowych. Jeśli jesteś właścicielem warsztatu i chcesz skorzystać z:
- atrakcyjnych cen na sprzęt warsztatowy i części samochodowe,
- szkoleń technicznych,
- dodatkowej formy reklamy
zgłoś się do ELIT Polska i sprawdź, co możesz zyskać. Prowadząc warsztat partnerski, będziesz budzić większe zaufanie wśród nowych klientów. Otrzymasz stosowne materiały promocyjne do tego, by wizualnie dostosować wygląd twojej firmy do tego, jak wyglądają warsztaty tworzące sieć.