Ubra – opinie, forum, zwroty, co to za firma?

Moda stała się nieodłącznym elementem życia dla wielu zachodnich społeczeństw i nie ma w tym nic dziwnego. Kto z nas nie lubi dobrze wyglądać? Sam osobiście nie znam takiej osoby. Ubiór to nie tylko element wyglądu zewnętrznego, ale także możliwość wyrażenia siebie tak, jak nam się to podoba, zwłaszcza że sklepów, oferujących modę w przystępnej cenie są setki i ciągle powstają kolejne. Niezależnie, czy preferujemy zakupy online, czy też stacjonarnie, asortyment jest szeroki i każdy w dowolnym wieku może znaleźć coś dla siebie. Coraz więcej ludzi nie boi się eksperymentować ze swoim wizerunkiem i chętnie sięga po kolorowe ciuchy o różnych fasonach. Również na naszym rodzimym rynku znajdziemy polskich sprzedawców odzieżowych niczym nieustępującym tym zagranicznym. Jednym z nich jest Ubra, lecz zaraz ktoś może zadać pytanie – co to jest za firma, bo być może wcześniej o niej nie słyszał. Odpowiemy na nie, a także specjalnie dla naszych czytelników, sprawdzimy opinie na forum, czas dostawy oraz jak wyglądają zwroty. Ciekawskich zachęcamy do przeczytania całego artykułu. 

Ubra – co to za firma?

Odpowiadając na pierwsze pytanie większości internautów – “Ubra – co to za firma”, na sam początek dodam, że jest to polskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Ełku. Klienci mają możliwość robienia zakupów w Ubrze od 1999 roku, czyli już ponad dwie dekady. Jest to bardzo długi staż, gdyż nie każdy sklep jest w stanie się tak długo utrzymać na coraz bardziej wymagającym rynku odzieżowym. Według założycieli zadowolenie konsumentów i najwyższa jakość produktów to priorytety, którymi się kierują. Dodatkowo ważnym aspektem jest także jak najszybsza wysyłka oferowanego asortymentu. Ubra jest przede wszystkim sklepem internetowym, ale istnieje również jeden punkt stacjonarny we wspomnianym już wcześniej Ełku. Być może wśród naszych czytelników są ełczanie, którzy kojarzą ten brand i chcieliby coś dodać od siebie na jego temat? 

Źródło: wizytówka Google

Ubra – opinie

Firma istnieje od ponad 20 lat, więc jest to wystarczająco długi czas, żeby wyrobić sobie opinie wśród klientów, których przez ten czas na pewno przewinęły się setki. Jakie są opinie o Ubra? Sprawdzamy je dla Was. Ciężko o jednoznaczną odpowiedź, bo komentarzy jest mnóstwo i są bardzo różne. Nie brakuje pochlebstw, którymi sklep może się pochwalić w Internecie. Niestety, nabywając jakikolwiek towar, zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony, kto nie będzie szczędził słów krytyki. Nie inaczej jest w przypadku firmy Ubra. Przez to, że sklep istnieje już jakiś czas, wzięliśmy pod uwagę najnowsze wypowiedzi kobiet, jak i te starsze, żeby móc sprawdzić, które aspekty są mocną stroną brandu, a które wciąż wymagają naprawy. Ponadto, zainteresowaliśmy się również, w jaki sposób sklep komunikuje się z konsumentami. Czy reaguje na nieprzychylne uwagi, a może je ignoruje? Pod tym względem marka wypada całkiem nieźle, gdyż mierzy się z nieprzyjemnymi słowami krytyki, których pod ich adresem nie jest aż tak mało, jak mogłoby się wydawać, aczkolwiek nie każda wypowiedź otrzymuje odpowiedź od sklepu. W wyszukiwarce Google Ubra ma ocenę 4,3/5 spośród 88 opinii klientów, natomiast na Facebooku jest trochę lepiej – 4,8/5 na podstawie 810 ocen użytkowników.  

Ubra – opinie na forum

Skoro wiemy już co nieco o firmie Ubra, warto przyjrzeć się dokładniej, jakie opinie na forum można znaleźć na jej temat i na co najczęściej zwracają uwagę klientki. Zacznijmy od tego, że jednym z najczęściej przewijających się atutów marki jest przystępna cena ubrań oraz dość częste promocje. Obsługa w sklepie stacjonarnym również oceniana jest pozytywnie. Osoby, pracujące tam są określane jako sympatyczne i pomocne. Jeśli chodzi o jakość dostępnych produktów, to zdania są bardzo podzielone. Z jednej strony klientki zachwalają wygląd asortymentu na zdjęciach, z drugiej zaś skarżą się, że nie jest on zgodny z rzeczywistością. Z opinii na forum można wywnioskować, że jakość także w wielu przypadkach pozostawia wiele do życzenia. Podobnie wygląda sytuacja z wysyłką. Część kobiet wskazuje na szybką i sprawną dostawę zamówionej rzeczy, jednakże pojawiają się głosy, mające zupełnie odmienne zdanie. Co więcej, zdarzają się niestety pomyłki i konsumentki otrzymują nie ten towar, który pierwotnie zamawiały i odsyłały go z powrotem do sklepu. Kontakt ze sklepem budzi mieszane odczucia tak jak inne aspekty. Sugerując się opiniami z forum, spostrzegamy, że w niektórych przypadkach obsługa nie odpowiadała na maila ani telefony od swoich klientów. Jak można zauważyć, sporo zależy od danej transakcji. A jak wyglądają opinie klientów na temat zwrotów oraz czasu dostawy? 

Ubra – opinie klientów na temat zwrotów, czasu dostawy 

Opinie klientów na temat zwrotów oraz czasu dostawy to następne ważne czynniki, z którymi liczą się sprzedawcy, chcący usatysfakcjonować kupujących. Czy tak samo jest z firmą Ubra? Zwrot towaru polega na oddaniu zakupionej rzeczy z konkretnej przyczyny jak na przykład zły rozmiar lub wada danego produktu. Jeśli nabędziemy jakąś rzecz od wspomnianej marki, to nie powinniśmy mieć większych kłopotów z jej zwrotem, ponieważ sam sklep zachęca w komentarzach niezadowolone klientki do oddania ubrania, niespełniającego oczekiwań. Tak przynajmniej wynika z opinii klientów, którzy taki zwrot dokonali. Jesteście ciekawi co z czasem dostawy? To również zależy, ponieważ komentarze i pod tym względem nie są jednoznaczne. Identycznie jak w poprzednich przypadkach, czas dostawy może być szybki i bezproblemowy, jak i długi i uciążliwy. Według firmy powinien on wynosić 2-3 dni robocze, jednak nie zawsze pokrywa się to z rzeczywistością i może zająć więcej czasu. 

Ubra firma budząca różne emocje wśród użytkowników. Pozytywne wypowiedzi jak najbardziej zachęcają do robienia tam zakupów, a przynajmniej spróbowania. Jeśli z kolei natkniemy się na skargi, to mogą nas dopaść wątpliwości odnośnie jakości oferowanych produktów. Naszym zdaniem jest to bardzo indywidualna kwestia, ponieważ zależy ona od tego, czy będziemy zadowoleni z nabytego towaru, czy też nie. A jakie jest wasze zdanie o marce Ubra? Jesteście stałymi klientami, a może zastanawiacie się nad zrobieniem tam zakupów po raz pierwszy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

Sprawdź:

Damian Kwaczyński
Damian Kwaczyński
Inżynier mechaniki, przyszły ojciec Julki.

Powiązane artykuły

Ostatnie artykuły