E-metalowiec – opinie, kontakt, zwrot, e-mail, adres

To internetowy sklep z artykułami metalurgicznymi i armaturą łazienkową. Jak jednak często bywa z zakupami w internecie, możemy mieć pewne obawy, szczególnie, gdy ze sklepem nie mieliśmy wcześniejszej styczności. E-metalowiec nie jest szczególnie rozpoznawalny, dlatego też w tym artykule przyjrzymy się opinia na jego temat. Odpowiemy na pytania: jak wygląda kontakt z obsługą klienta? Co ze zwrotami? Podamy też najważniejsze informacje, jak e-mail i adres sklepu.

E-metalowiec – opinie

Już od samego początku sklep miał dość duże, logistyczne problemy. Mimo ponad 10-letniego funkcjonowania w internecie, jak na razie nie zmieniło się zbyt wiele. Mowa tu o problemach z dostawami, na które narzekają internauci, wystawiając negatywne opinie. Pomyśleć można, że przecież problemy z dostawą czasem się zdarzają i rzadko kiedy dotyczy to sklepu, a bardziej samego dostawcy. W tym przypadku sytuacja wygląda zgoła inaczej.

Negatywna opinia z wizytówki Google

W swoich opiniach, klienci nieustannie narzekają na tą samą rzecz – dostępność produktów. Nie chodzi tu jednak o ilość towaru na stronie, a o notoryczne wprowadzanie konsumenta w błąd. Bardzo często zdarza się, że dostępność poszczególnych artykułów jest nieprawdziwa. Co za tym idzie osoba kupująca, zamawia coś czego E-metalowiec nie posiada w swoim magazynie, a to jest dość nieprzyjemne w skutkach.

W najlepszym przypadku wiąże się to ze znacznym opóźnieniem zamówienia, którego realizacja, jak opiniują klienci, trwa nawet  3-4 tygodnie. Jednak bardzo często dochodzi do całkowitego anulowania zakupu, a podczas tego sklep nie spieszy się ze zwrotem pieniędzy. Najgorsze jest w tym to, że klient dowiaduje się o tym dopiero po tygodniu czy dwóch. Czasem sklep wcale nie kontaktuje się w tej sprawie, a klienci sami muszą dopraszać się o wyjaśnienia za pośrednictwem e-maila czy telefonu.

Pozytywna opinia z wizytówki Google

By zachować obiektywność musimy wspomnieć, że niektóre paczki docierają problemowo. Opinie są wtedy jednoznacznie pozytywne, a klienci emanują zadowoleniem ze swojego zakupu. Oznacza to, że mimo wszystko, E-metalowiec posiada w swojej ofercie produkty dobrej jakości i co często wspominane przez klientów, w bardzo przystępnej cenie. Jak więc widać stosunek internautów do sklepu jest, w zależności od sytuacji, skrajnie różny.

Zobacz: Veldman – opinie. Co to za firma, gdzie produkcja. Opinie o producencie

E-metalowiec – zwroty, dostawa

Jednak Kolejny problem stanowią zwroty. Czasem dochodzi do sytuacji, gdzie produkt dociera uszkodzony. Coś takiego sporadycznie zdarza się w każdym internetowym sklepie, jednakże ponownie chodzi tu o podejście obsługi E-metalowca do swoich klientów.

Ogólnie rzecz biorąc mamy obowiązek sprawdzania zawartości paczki na oczach kuriera. Dzięki temu możemy spisać protokół uszkodzenia, dzięki czemu bez problemu dostaniemy nowy lub otrzymamy zwrot pieniędzy. Jednak nie zawsze jest to możliwe i na ogół sklepy umożliwiają zwrot nawet bez protokołu – stało się to już pewnym internetowym standardem. E-metalowiec jest jednak bardziej nieufny i winą za uszkodzoną przesyłkę najczęściej obarcza klienta. Koniec końców skutkuje to brakiem możliwością zwrotu, pozostawieniem konsumenta z wadliwym produktem i pieniędzmi nie do odzyskania.

O samej dostawie pisaliśmy już wcześniej – czasem przyjdzie całkiem szybko, czasem możemy się jej wcale nie doczekać. W tej sytuacji już od nas zależy, czy zaryzykujemy i zamówimy coś ze sklepu.

Zobacz: Cerrad – opinie o płytkach. Opinie z forum, testy

E-metalowiec – kontakt, adres, e-mail

Kontakt ze sklepem, można zatem określić jako co najmniej zły. Na odpowiedź czeka się bardzo długo, a pozyskane w ten sposób informacje są mało konkretne i często bardzo mylące. Dodatkowo liczba problemów związana z funkcjonowaniem sklepu, powoduje, że klientów, którzy chcą uzyskać pomoc w sprawie swojej przesyłki jest naprawdę sporo. Wydolność obsługi jest przez to znacznie mniejsza, co dodatkowo pogarsza tą sytuację. Nieistotne jest czy skontaktujemy się z nimi mailowo czy przez telefon – efekt będzie mniej więcej taki sam.

Pomocy szukać można również nie tylko pod internetowym adresem sklepu, ale również stacjonarnie. Czy to może coś zmienić? Tego niestety nie wiemy.

Dla chcących skontaktować się z E-metalowcem, tak jak obiecaliśmy, zostawimy najistotniejsze informacje:

Adres e-mail do obsługi klienta: [email protected]

Pomoc przy reklamacjach: [email protected]

Sprzedaż internetowa: [email protected]

Telefon do obsługi klienta: 753 753 015

Reklamacje: 753 753 018

Adres sklepu stacjonarnego: ul. Wolności 150, 58-500 Jelenia Góra

Damian Kwaczyński
Damian Kwaczyński
Inżynier mechaniki, przyszły ojciec Julki.

Powiązane artykuły

Ostatnie artykuły