Sneaker Area to kolejna platforma zakupowa, na której znajdziesz obuwie sportowe znanych producentów. Zgodnie z zapisami w archiwach internetowych, strona w obecnym kształcie istnieje od grudnia 2021 roku. Opinia o samym sklepie nie są jednak liczne. Klienci nie mówią też o tym, że dostali jakiś dodatkowy kod rabatowy na zakupy.
W poniższym tekście spróbujemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego sklepu:
- ile trwa dostawa,
- jak wyglądają zwroty,
- co mówią internauci na forum (czy legit i bezpiecznie robić tam zakupy) i czy ich opinie są do siebie podobne
Zobacz: Footwear Store – opinie, czy jest legit, forum, podróbki?
Sneaker Area – co to za firma / sklep?
Sneaker Area to firma, która na zasadach dropshippingu pośredniczy w transakcjach sprzedaży markowego obuwia. Całość polega na tym, że właściciel platformy jedynie zbiera zamówienia od klientów i przekazuje je do realizacji. Obsługą logistyczną (pakowanie, wysyłka) zajmuje się zewnętrzna firma – w tym wypadku zlokalizowana w Azji.
Można tak działać? Czy to legit? Dropshipping jest zgodny z prawem. Ten model logistyczny jest bardzo popularną metodą działania wielu sklepów internetowych. Nie przynosi wprawdzie zbyt wysokich dochodów, ale nakłady również są minimalne. Sprzedawcy wystarczy bowiem komputer z dostępem do internetu – musi tylko reklamować towar i zbierać zamówienia klientów. Im skuteczniej to robi, tym wyższe są jego przychody.
Sklep prowadzi newsletter. Każdy, kto się do niego zapisze będzie otrzymywać informacje o nowych promocjach. Jeśli firma zdecyduje się na kod rabatowy, najpewniej również będzie pisać o tym w newsletterze.
Sneaker Area – opinie
Opinie na temat tego sklepu można znaleźć na portalu Facebook. To tam wielu ludzi pro bono publikuje informacje na temat sklepów internetowych, które działają opieszale i nie wysyłają w terminie towaru. Często również przestrzegają klientów przed kupowaniem podejrzanie tanich butów, bo zwykle nie jest to oryginalne obuwie.
Klienci, którzy kupili buty w Sneaker Area podają, że czas oczekiwania na realizację zamówienia jest bardzo długi. Regulamin mówi o wysyłce w ciągu 2 dni roboczych. Tymczasem niektórzy klienci, którzy na forum zostawili opinie, na swoje buty czekają ponad dwa tygodnie. Kontakt z biurem obsługi jest utrudniony, przez co też nie ma możliwości sprawdzić, co dzieje się z przesyłką.
Sneaker Area – opinie na forum
Trzeba powiedzieć, że opinie, które można przeczytać na forum, brzmią podobnie. Wielu klientów, którzy chcą kupić buty przez ten sklep internetowy pyta, czy legit, bo niskie ceny mogą budzić podejrzenia.
W odpowiedzi otrzymują informacje na temat długiego czasu dostawy i braku kontaktu ze sprzedającym.
Jeden z klientów napisał także, że jego buty bardzo szybko się zniszczyły. Jakościowo odbiegały od tego, czego spodziewał się po markowych butach.
Wśród opinii można znaleźć także porady dla kupujących, dzięki którym mogą sprawdzić, czy sklep online jest legit i można w nim robić bez obaw zakupy:
- adres zwrotu – jeśli sklep nie podaje go, przesyłkę trzeba będzie nadać na własny koszt do Chin,
- cena – może być atrakcyjna, ale nie 40-50% niższa niż w innych sklepach (zdarza się, że producenci markowej odzieży i butów zastrzegają, poniżej jakiej ceny końcowej nie można sprzedawać ich produktów)
- kontakt ze sklepem – warto sprawdzić, czy telefon kontaktowy działa i ktokolwiek odbiera połączenia
- opinie na forum, Facebook’u i Wykop – to tu najczęściej znajdziesz informacje na temat tego, jak działa sklep
- regulamin – to zwykle krótki tekst, z którego dowiesz się, ile może trwać dostawa i jak wyglądają zwroty
Zobacz: Oscarsara – co to za firma, opinie, forum, czas dostawy, kontakt, zwroty, rozmiary
Sneaker Area – czy jest legit?
W większości internauci nie polecają kupowania obuwia w tym sklepie. Sam dropshipping jest jednak w pełni legalnym modelem logistycznym.
Jeśli chodzi o jakość produktów – wrażenia użytkowników są negatywne. Podważają to, że produkty, który kupują są wysokiej jakości.
Sneakerarea – zwroty, czas dostawy, dostawa
Z informacji na stronie sklepu wynika, że w ciągu ostatnich dwóch tygodni zmieniła się lokalizacja magazynu. Dla zamówień złożonych do 9 lutego czas wysyłki wynosił do 30 dni roboczych. Obecnie firma deklaruje 2 dni robocze na wysyłkę i kolejne 2 na dostarczenie przesyłki.
Jeśli jednocześnie zwroty można będzie odsyłać do magazynu zlokalizowanego w Polsce, na pewno proces reklamacji, czy zwrotów będzie można skutecznie przyspieszyć.