Na rynku, co chwilę, pojawiają się nowe sklepy zoologiczne oferujące artykuły i akcesoria dla zwierząt. Część z nich poszerza swoje zasięgi i otwiera sklep internetowy z ogólnokrajową dostawą. To właśnie takim przykładem jest centrum zoologiczne TOFIVET, które biorę w tym artykule na tapet. Szukasz alternatywy dla swojego ulubionego sklepu stacjonarnego? Interesuje cię dostawa pod same drzwi? Przeczytaj ten artykuł i poznaj opinie internautów.
TOFIVET – dostawa, zwroty
Na samym początku warto wspomnieć krótko o sklepie, którego dotyczy ten artykuł. TOFIVET to dzisiaj sieć sklepów zoologicznych. Centrum zoologiczne TOFIVET, a zarazem hurtownia znajduje się w Józefowie. Firma ta została założona w 2008 roku. Idea, jaka przyświecała założycielowi, była prosta. Osiągnąć sukces, jednocześnie skupiając się na profesjonalnym kontakcie z klientem. Firma od samego początku udoskonala i podnosi jakość świadczonych usług. Stale poszerza zakres działań i ofertę asortymentu. Dlatego właśnie, dziś mówimy już o centrum i sieci, a nie o małym punkcie sprzedaży. Sklepy stacjonarne pod nazwą TOFIVET, oprócz Józefowa, znajdują się w Warszawie, Otwocku, Ciechanowie i w Kozienicach. Czy internauci i klienci TOFIVET również dostrzegają w tym duży sukces i potwierdzają wysoką jakość świadczonych usług? Wygra w tym przypadku ilość czy jakość? Sprawdzę to na przykładzie opinii z sieci. Zanim jednak przejdę do ocen, sprawdźmy wspólnie jak wygląda dostawa naszego potencjalnego zamówienia. Czy możliwy jest ewentualny zwrot?
Do wyboru mamy kilka opcji otrzymania naszej przesyłki:
- Paczkomaty Inpost
- Przesyłka Kurierska Inpost
- Przesyłka Kurierska DHL i Punkt Odbioru DHL
- Zamówienie można także odebrać osobiście – w siedzibie firmy.
Jeśli chodzi o koszty wysyłki, cennik dostępny na stronie internetowej, obejmuje tylko paczki standardowe, do 30 kg. Zamówienie niestandardowe, czyli takie, które przekracza wskazany umowny ciężar, będzie wyceniane indywidualnie. Koszt dostarczenia zwykłego zamówienia do 30 kg zależy od wartości cenowej w paczce. Chcąc mieć darmową dostawę musimy złożyć zamówienie powyżej 99 zł i wybrać opcję płatności przelewu z góry. Przy pobraniu, za zamówienie powyżej 99 zł, koszt dostawy obciąży nasz portfel o dodatkowe 5 zł. Jeśli w naszym koszyku wartość produktów wyniosła poniżej 99 zł, dostarczenie pod same drzwi lub odbiór przesyłki w paczkomacie, będzie kosztowało odpowiednio: przy przedpłacie 15 zł, przy pobraniu 20 zł. Najdrożej w tym zestawieniu zapłacimy wybierając przesyłkę kurierską DHL. Płacąc z góry zapłacimy 19,90 zł. Nieco drożej wyjdzie nam zapłacić bezpośrednio kurierowi – koszt wysyłki wyniesie 24,90 zł.
Jaki jest czas oczekiwania? Informacja, która pojawia się na stronie internetowej sklepu sugeruje klientowi szybką realizację każdego zamówienia. Wszystkie paczki, w dni robocze, są wysyłane w ciągu 48h.
Zamówione, zapłacone, wiadomo jak wygląda dostawa. A jeśli klient chce dokonać zwrotu? Czy istnieje możliwość zwrócenia paczki? Niestety, nie ma podanej informacji na ten temat. Prawdopodobnie, sprzedawca nie przewiduje zwrotów zamówień internetowych. W razie jakichkolwiek problemów i rozterek – czy potencjalny klient z łatwością może nawiązać kontakt z obsługą i rozwiać swoje wątpliwości? Sprawdzę wszystkie możliwości kontaktu, jakie oferuje firma, a przy okazji dowiem się czy TOFIVET proponuje kod rabatowy swoim klientom – nowym, jak i tym stałym.
Zobacz: Imię dla białego psa. Nasze TOP
TOFIVET – kontakt, kod rabatowy
Jeśli dotrwałeś do tego momentu artykułu to z pewnością chcesz wiedzieć, jaką formę kontaktu proponuje konsumentom TOFIVET. W tym celu, sprawdziłam stronę internetową sklepu. W zakładce KONTAKT umieszczono dokładny adres firmy, numery telefonów do Działu Reklamacji, jak i bezpośrednio do hurtowni. Oprócz połączenia telefonicznego, firma proponuje klientom kontaktowanie się poprzez pocztę elektroniczną. W widocznym miejscu umieszczono także informację o godzinach pracy Infolinii. Czy łatwo się dodzwonić do firmy?
Opinie bywają różne.
Czasem pojawia się problem ze skontaktowaniem się z firmą, jednak użytkownicy kładą większy nacisk na długi czas oczekiwania. Nie jest to, jak sugeruje sprzedawca, 48h, a znacznie więcej.
Do opinii jeszcze wrócę. Sprawdzę, na co jeszcze klienci zwracają uwagę. Z czego są zadowoleni, a z czego nie. Na ten moment wiemy już, że liczy się kontakt i czas realizacji zamówienia. Co z wspomnianym wcześniej kodem rabatowym?
Kod rabatowy pojawia się co jakiś czas. Najczęściej taki kod gwarantuje od kilku do kilkudziesięciu procent zniżki na dany produkt lub kategorie produktów. Sklep informuje o zniżkach na swoim facebookowym profilu lub umieszcza reklamy na stronie internetowej. Pojawiają się również gratisowe artykuły, które są dołączane do złożonego zamówienia.
TOFIVET – opinie
Jeśli chcesz sprawdzić czy dziś sklep oferuje kody rabatowe i gratisy, odsyłam cię na stronę internetową sprzedawcy. Ciężko jest przewidzieć, czy to co teraz jest aktualne, będzie obowiązywać za kilka dni. Należy takie rzeczy sprawdzać na bieżąco.
Dobrze, wiesz już na co możesz liczyć, by zaoszczędzić przy składaniu zamówienia. Zanim jednak podejmiesz decyzję, poznaj jeszcze inne opinie o tym sklepie:
Jak widzisz, oceny internautów są podzielone. Zdarzają się zadowoleni klienci, których ominął problem źle zabezpieczonego towaru i braku kontaktu ze strony sprzedającego. Są tacy, którzy błyskawicznie otrzymali swoje zamówienie. Niestety nie wszyscy mają tak pozytywne odczucia na temat tej firmy. A jakie są twoje odczucia? Zdecydujesz się na zakupy w tym sklepie? Możesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami poniżej w komentarzu. Do czego gorąco zachęcam.