Sizeer – zwroty, reklamacja, opinie, reklamacja opinie, forum, co to za firma, czy jest legit, czy są oryginalne

Sizeer to sklep stacjonarny oraz internetowy z odzieżą i obuwiem wielu popularnych marek. W asortymencie znaleźć można rzeczy dla dorosłych i starszych dzieci. Sprawdzamy, co to za firma i jakie opinie na temat tego sklepu mają jego klienci. Poza tym u nas dowiesz się, jak wygląda dostawa, zwroty, a także  ewentualna reklamacja opinie znaleźliśmy na forum internetowym oraz portalach zbierających opinie o sklepach działających online. 

Zobacz: Sneaker Area – opinie, czy legit, forum, kod rabatowy, zwroty, dostawa

Sizeer – co to za firma?

Mówiąc Sizeer, śmiało możesz myśleć streetwear, bo właśnie styl miejski dominuje w asortymencie. Znajdziesz tam produkty topowych marek, które na pewno znasz z wielu innych sklepów, m.in. Adidas, New Balance, Lacoste, Fila, Nike. 

Jeśli chodzi ceny, spodziewaj się raczej wysokich, ale opinie klientów w większości potwierdzają, że ubrania i obuwie są dobrej jakości. Czy są oryginalne? Sizeer sprzedaje oryginalne produkty, co możesz potwierdzić, weryfikując kod u producenta. Nie musisz się zatem martwić o działalność Sizeer – czy jest legit. 

Sizeer – czy jest legit? czy rzeczy są oryginalne?

Właściciele sklepu na stronie internetowej podkreślają, że zajmują się sprzedażą oryginalnych produktów. W wielu sklepach internetowych plagą jest sprzedaż butów, które nie są oryginalne. 

Nic nie wskazuje na to, by podobnie było z produktami Sizeer. Na stronie marki możemy nawet przeczytać, jak sprawdzić buty – to, czy są oryginalne. Wystarczy porównać numer katalogowy, który nadrukowany jest na metce z tym, który znajduje się na stronie internetowej producenta. 

Choć pojawiają się opinie klientów, że obuwie kupione w Sizeer szybko się zużywa i reklamacje są problematyczne, nie ma żadnych potwierdzonych informacji, że buty to podróbki. 

Sizeer – opinie

W przypadku Sizeer znaleźć możemy cały wachlarz opinii i to na ten sam temat. Wielu klientów chwali szybką wysyłkę i dobry kontakt ze sklepem (zamówienia można składać także telefonicznie i w ten sposób dopytywać, np. o status wysyłki). Jednocześnie znaleźć można opinie na forum, w których klienci skarżą się, że bardzo długo czekali na swoje paczki. 

Sizeer opinie na forum źródło: ceneo.pl/sklepy/sizeer.com

Podobnie rzecz ma się z opiniami na temat jakości towarów: można przeczytać opinie pozytywne (w stylu: dres wygląda lepiej niż na zdjęciach) i negatywne, które dotyczą w dużej mierze obuwia. 

Zobacz: esneakers24.pl – opinie, forum, czy legit?

Sizeer – opinie na forum

Użytkownicy forum zanim zrobią zakupy czasami pytają o działalność sklepu Sizeer – czy jest legit. Sklep zarejestrowany jest w Krakowie, nie działa jako pośrednik, więc nie ma dużych problemów z wysyłką, czy wtedy, gdy klienci chcą zrobić zwroty.

W przypadku negatywnych opinii – spora część z nich dotyczy procesu reklamacji. Wydaje się, że reklamacja opinie ma w Sizeer najsłabsze i sam proces wymaga, zdaniem kupujących usprawnienia. 

Sizeer – reklamacja opinie

Reklamacja to prawo każdego klienta. Wszystkie sklepy, zarówno te działające online, jak i stacjonarne muszą umożliwiać klientom zwrot wadliwego towaru. 

Klienci Sizeer mogą złożyć reklamację w salonie sprzedaży (ale nie outletowym) lub drogą pocztową w ciągu dwóch lat od daty zakupu towaru. W ramach reklamacji klient ma prawo żądać: wymiany towaru lub jego naprawy, a także zwrotu pieniędzy, czyli odstąpienia od umowy. Każda reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni. To ustawowy termin na odpowiedź na reklamację klienta. 

W internecie pojawiają się opinie, że reklamacje w większości rozpatrywane są negatywnie. Jako powód nieuznania reklamacji często podawane są:

  • pranie obuwia w pralce (klient twierdzi, że tego nie robił),
  • kupno obuwia w złym rozmiarze,
  • noszenie obuwia niezawiązanego. 

To wszystko sprawia, że w ogólnej opinii, proces reklamacji w Sizeer jest bardzo utrudniony. Klienci, którzy przez niego przechodzili w większości deklarują, 

że jeszcze zastanowią się, czy w ogóle wrócą do tego sklepu po kolejne buty. Sizeer – czas dostawy, zwroty, reklamacja

Czas realizacji zamówienia w Sizeer wynosi 1 – 5 dni roboczych. Uzależniony jest od tego, jak dużo zamówień spłynęło od klientów oraz czasu, w którym zaksięgowały się środki. Wielu klientów potwierdza, że miało swoje zamówienie w ciągu dwóch dni roboczych w przypadku zamówień dostarczanych przez kuriera. 

Sizeer opinie na forum źródło: ceneo.pl/sklepy/sizeer.com

Jeśli chodzi o zwroty, każdy klient ma 30 dni na to, by zwrócić zakupiony towar w sklepie albo w ramach bezpłatnej wysyłki paczkomatem Inpost. Poza zwrotami, sklep dokonuje także wymian. Każdorazowo paczkę można zanieść do sklepu lub wysłać na adres:

Sklep internetowy e-SIZEER

Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics

Ul. Logistyczna 9

26-060 Chęciny

Z dopiskiem: „sklep e-SIZEER – zwrot lub wymiana ” 

W przypadku zwrotu, wymiany, a także reklamacji, należy odesłać wraz z obuwiem odpowiedni formularz dostępny na stronie internetowej sklepu, a następnie czekać na kontakt ze strony obsługi. 

Zobacz: Pelie – opinie, kod rabatowy, zwroty, forum, dostawa, czas dostawy

Damian Kwaczyński
Damian Kwaczyński
Inżynier mechaniki, przyszły ojciec Julki.

Powiązane artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Ostatnie artykuły