Sizeer – zwroty, reklamacja, opinie, reklamacja opinie, forum, co to za firma, czy jest legit, czy są oryginalne

Sizeer to sklep stacjonarny oraz internetowy z odzieżą i obuwiem wielu popularnych marek. W asortymencie znaleźć można rzeczy dla dorosłych i starszych dzieci. Sprawdzamy, co to za firma i jakie opinie na temat tego sklepu mają jego klienci. Poza tym u nas dowiesz się, jak wygląda dostawa, zwroty, a także  ewentualna reklamacja opinie znaleźliśmy na forum internetowym oraz portalach zbierających opinie o sklepach działających online. 

Zobacz: Sneaker Area – opinie, czy legit, forum, kod rabatowy, zwroty, dostawa

Sizeer – co to za firma?

Mówiąc Sizeer, śmiało możesz myśleć streetwear, bo właśnie styl miejski dominuje w asortymencie. Znajdziesz tam produkty topowych marek, które na pewno znasz z wielu innych sklepów, m.in. Adidas, New Balance, Lacoste, Fila, Nike. 

Jeśli chodzi ceny, spodziewaj się raczej wysokich, ale opinie klientów w większości potwierdzają, że ubrania i obuwie są dobrej jakości. Czy są oryginalne? Sizeer sprzedaje oryginalne produkty, co możesz potwierdzić, weryfikując kod u producenta. Nie musisz się zatem martwić o działalność Sizeer – czy jest legit. 

Sizeer – czy jest legit? czy rzeczy są oryginalne?

Właściciele sklepu na stronie internetowej podkreślają, że zajmują się sprzedażą oryginalnych produktów. W wielu sklepach internetowych plagą jest sprzedaż butów, które nie są oryginalne. 

Nic nie wskazuje na to, by podobnie było z produktami Sizeer. Na stronie marki możemy nawet przeczytać, jak sprawdzić buty – to, czy są oryginalne. Wystarczy porównać numer katalogowy, który nadrukowany jest na metce z tym, który znajduje się na stronie internetowej producenta. 

Choć pojawiają się opinie klientów, że obuwie kupione w Sizeer szybko się zużywa i reklamacje są problematyczne, nie ma żadnych potwierdzonych informacji, że buty to podróbki. 

Sizeer – opinie

W przypadku Sizeer znaleźć możemy cały wachlarz opinii i to na ten sam temat. Wielu klientów chwali szybką wysyłkę i dobry kontakt ze sklepem (zamówienia można składać także telefonicznie i w ten sposób dopytywać, np. o status wysyłki). Jednocześnie znaleźć można opinie na forum, w których klienci skarżą się, że bardzo długo czekali na swoje paczki. 

Sizeer opinie na forum źródło: ceneo.pl/sklepy/sizeer.com

Podobnie rzecz ma się z opiniami na temat jakości towarów: można przeczytać opinie pozytywne (w stylu: dres wygląda lepiej niż na zdjęciach) i negatywne, które dotyczą w dużej mierze obuwia. 

Zobacz: esneakers24.pl – opinie, forum, czy legit?

Sizeer – opinie na forum

Użytkownicy forum zanim zrobią zakupy czasami pytają o działalność sklepu Sizeer – czy jest legit. Sklep zarejestrowany jest w Krakowie, nie działa jako pośrednik, więc nie ma dużych problemów z wysyłką, czy wtedy, gdy klienci chcą zrobić zwroty.

W przypadku negatywnych opinii – spora część z nich dotyczy procesu reklamacji. Wydaje się, że reklamacja opinie ma w Sizeer najsłabsze i sam proces wymaga, zdaniem kupujących usprawnienia. 

Sizeer – reklamacja opinie

Reklamacja to prawo każdego klienta. Wszystkie sklepy, zarówno te działające online, jak i stacjonarne muszą umożliwiać klientom zwrot wadliwego towaru. 

Klienci Sizeer mogą złożyć reklamację w salonie sprzedaży (ale nie outletowym) lub drogą pocztową w ciągu dwóch lat od daty zakupu towaru. W ramach reklamacji klient ma prawo żądać: wymiany towaru lub jego naprawy, a także zwrotu pieniędzy, czyli odstąpienia od umowy. Każda reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni. To ustawowy termin na odpowiedź na reklamację klienta. 

W internecie pojawiają się opinie, że reklamacje w większości rozpatrywane są negatywnie. Jako powód nieuznania reklamacji często podawane są:

  • pranie obuwia w pralce (klient twierdzi, że tego nie robił),
  • kupno obuwia w złym rozmiarze,
  • noszenie obuwia niezawiązanego. 

To wszystko sprawia, że w ogólnej opinii, proces reklamacji w Sizeer jest bardzo utrudniony. Klienci, którzy przez niego przechodzili w większości deklarują, 

że jeszcze zastanowią się, czy w ogóle wrócą do tego sklepu po kolejne buty. Sizeer – czas dostawy, zwroty, reklamacja

Czas realizacji zamówienia w Sizeer wynosi 1 – 5 dni roboczych. Uzależniony jest od tego, jak dużo zamówień spłynęło od klientów oraz czasu, w którym zaksięgowały się środki. Wielu klientów potwierdza, że miało swoje zamówienie w ciągu dwóch dni roboczych w przypadku zamówień dostarczanych przez kuriera. 

Sizeer opinie na forum źródło: ceneo.pl/sklepy/sizeer.com

Jeśli chodzi o zwroty, każdy klient ma 30 dni na to, by zwrócić zakupiony towar w sklepie albo w ramach bezpłatnej wysyłki paczkomatem Inpost. Poza zwrotami, sklep dokonuje także wymian. Każdorazowo paczkę można zanieść do sklepu lub wysłać na adres:

Sklep internetowy e-SIZEER

Centrum Dystrybucyjne myBox Logistics

Ul. Logistyczna 9

26-060 Chęciny

Z dopiskiem: „sklep e-SIZEER – zwrot lub wymiana ” 

W przypadku zwrotu, wymiany, a także reklamacji, należy odesłać wraz z obuwiem odpowiedni formularz dostępny na stronie internetowej sklepu, a następnie czekać na kontakt ze strony obsługi. 

Zobacz: Pelie – opinie, kod rabatowy, zwroty, forum, dostawa, czas dostawy

Damian Kwaczyński
Damian Kwaczyński
Inżynier mechaniki, przyszły ojciec Julki.

Powiązane artykuły

Ostatnie artykuły